Sender

Opret din sag

Vær opmærksom på, at de med * markerede felter i formularen nedenfor, er obligatoriske felter.

1. Hvem er din skyldner?

Skyldner er

Forbruger

Har skyldner – dig bekendt – indbragt sagen for Forbrugerklagenævnet?
Vi kan desværre ikke behandle sagen, når sagen verserer for Forbrugerklagenævnet.
Hvad betyder indsigelse?
Hvis skyldner afviser at skylde dig penge, eller ikke er enig i størrelsen af dit krav, kan vi som udgangspunkt ikke køre inkassosag mod skyldner.
Har skyldner gjort indsigelse?
Du skal være opmærksom på at hvis skyldner har gjort indsigelse overfor dit krav, kan det være at der ikke længere er tale om en inkasso sag, men derimod en retssag. Du er velkommen til at sende os sagen, og vi ringer derefter og drøfter sagen nærmere med dig.

[Send]

Erhvervsdrivende

Angiv om skyldner har gjort indsigelse mod dit krav.

Hvad betyder indsigelse?
Hvis skyldner afviser at skylde dig penge, eller ikke er enig i størrelsen af dit krav, kan vi som udgangspunkt ikke køre inkassosag mod skyldner.
Har skyldner gjort indsigelse?
Du skal være opmærksom på at hvis skyldner har gjort indsigelse overfor dit krav, kan det være at der ikke længere er tale om en inkasso sag, men derimod en retssag. Du er velkommen til at sende os sagen, og vi ringer derefter og drøfter sagen nærmere med dig.

[Send]

Mere info om din skyldner

Vigtigt:
Du er med på, at jeg du har ansvaret for, at den information du angiver nedenfor, er korrekt. Du har tjekket på nettet eller på anden vis, om adresse m.v. er korrekt.

Du er med på, at Neminkasso ikke tjekker dine oplysninger.
Fulde navn *
Evt. CPR-nummer
Adresse *
Postnummer *
By *
Telefon
Mobil
Email

Mere info om din skyldner

Vigtigt:
Jeg er med på at jeg har ansvaret for, at den information jeg angiver nedenfor, er korrekt. Jeg har tjekket på nettet eller på anden vis om adresse m.v. er korrekt.

Jeg er med på, at Neminkasso ikke tjekker disse oplysninger. Såfremt et inkassobrev således kommer retur til Neminkasso, er omkostningerne på sagen spildt.

Jeg har endvidere tjekket www.cvr.dk, og konstateret, at skyldner ikke konkurs, men er aktiv erhversdrivende.
CVR *
Firmanavn *
Adresse *
Postnummer *
By *
Telefon
Evt. fax
Evt. fulde navn på direktør
Evt. mobil på direktør
Evt. email på direktør

2. Dokumentation for dit krav mod Skyldner

Dokumentationen for dit krav er altid:

  • – Den faktura, der ikke er betalt.
  • – Dine (korrekte) rykkerbreve, vedrørende den faktura, der ikke er betalt.
Faktura
Faktura #2
Faktura #3
Faktura #4
Faktura #5
Tilføj en ekstra faktura
Rykker
Rykker #2
Rykker #3
Tilføj en ekstra rykker
Om renter:
Vi opgør altid renter i overensstemmelse med Rentelovens regler, uanset hvad du skriver på dine faktura. Hvis du mener, at du har ret til en højere rente, f.eks. 1,5% pr. måned, skal du dokumentere din aftale med skyldner herom overfor os. Du har kun ret til en højere rente end Renteloven, hvis det er aftalt med skyldner. Det er ikke "en aftale" at skrive en høj rente på en faktura.

Hvis du mener, at du har ret til en højere rente tilknytter du aftalen nedenfor.
Her vedhæftes evt. aftale om rente
Hvordan tilknytter jeg filer?

1) Du scanner dokumenter og gemmer dem f.eks. på dit "skrivebord"

2) Når du klikker på knappen ovenfor, åbnes et "vindue", hvor du nu kan lokalisere filen.

3) Vælg derefter den rigtige file, og klik på [Åben].

4) Felterne ovenfor "viser" nu din valgte fils placering.

3. Om dig som klient: Vælg om du er

Eksisterende kunde
Udfyld informationen nedenfor
Ny kunde ← Tilbage
ApS eller A/S Personlig virksomhed
Udfyld informationen nedenfor
← Tilbage

4. Info om dig som kommende klient

Skriv et tidligere journalnummer fra en af dine tidligere sager hos os. Så finder vi dig nemt.
(Husk: Du finder journalnummeret på alle de e-mails, du har modtaget fra os i tidligere sager. Fem tal, f.eks. 12345
Dit tidligere journalnummer: *

Hvem er kontaktperson?

Fulde navn *
Mobil *
Email *
Gentag email *

Klientinformation

CVR *
Virksomhedens navn *
Adresse *
Postnummer *
By *
Telefon
Fax
Er virksomheden momsregisteret?

Lovpligtig dokumentation efter Lov om Hvidvaskning

Advokater er forpligtet til at identificere deres klienter.

Klienten (Virksomheden) skal tilknytte kopi af CVR dokumentation.

Endvidere skal du tilknytte tydelig farvekopi af nedenfornævnte personlige id kort

Vær opmærksom på, at de data, du indtaster, og de filer du tilknytter, fremsendes til os, ikke-krypteret.

Tilknyt identifikation's filer her


Sygesikringsbevis
Kørekort
Sammenskrevet resume fra Erhvervsstyrelsen (Hent det gratis på www.cvr.dk)
CVR Bevis
Hvordan tilknytter jeg filer?

1) Du scanner dokumenter og gemmer dem f.eks. på dit "skrivebord"

2) Når du klikker på knappen ovenfor, åbnes et "vindue", hvor du nu kan lokalisere filen.

3) Vælg derefter den rigtige file, og klik på [Åben].

4) Felterne ovenfor "viser" nu din valgte fils placering.
Jeg ønsker at sende ID med posten, og accepterer dermed, at Neminkasso ikke igangsætter sagen, førend Neminkasso har modtaget ID kort.

5. Depot til sikkerhed

Vores ydelse til dig som klient er prissat til 500 kr. + moms. Hvis skyldner ikke betaler de inkassoomkostninger, vi lægger oveni i dit krav overfor skyldner, skal du betale dette salær på 500 kr. + moms. Du skal derfor på forhånd deponere dette salær hos os til sikkerhed, på en af vore klientkonti. Du vælger selv, hvilken du vil anvende.
Du har deponeret på følgende klientkonto

Rabatkode

Har du en rabatkode, kan du indtaste den her

6. Vilkår

Når du anvender denne onlineformular og klikker på ”opret min sag”, fremsendes de data, du har indtastet, og de filer, du har tilknyttet, ikke-krypteret.

Hvis du ikke bryder dig om dette, kan du vælge at printe denne formular ved at klikke her PRINT og herefter fremsende alle data og kopier m.v. med almindelig post. Vort inkassosalær udgør herefter kr. 1.250,00 + moms i stedet for kr. 500 + moms.

Når vi modtager din inkassosag, dvs. indholdet af denne formular i korrekt udfyldt stand, og med kopi af skyldig faktura, korrekt rykkerbrev og dit depot, bliver sagen oprettet hos os, såfremt vi accepterer din anmodning om klientforholdet. Vi kan ikke bindes af stiltiende accept. Habilitetsforhold kan f.eks. medføre afvisning af din anmodning om klientforhold.

Vi ekspederer alle inkassosager efterhånden som vi modtager sagerne via vort system. Ekspeditionstiden kan derfor variere, afhængig af dagsaktuel sagsmængde. Du modtager kopi af al korrespondance i sagen, samtidig med at den afgives.

Opnår vi hel eller delvis betaling fra skyldner, afskrives enhver indbetaling først på inkassoomkostninger, herefter de af dig tilskrevne rykkergebyrer, herefter på renter og herefter endeligt på hovedstol. Eksempel: Skyldner indbetaler et beløb svarende til dit tilgodehavende – dog uden at indbetale de af os tillagte inkassoomkostninger - da har du fortsat et delkrav mod skyldner. Vi gentager ikke inkassoprocessen mod skyldner i denne situation, men afregner sagen mod dit depot. Hvis du ønsker det, kan vi bistå med at forfølge sagen ved retten efter konkret aftale.

Vore ydelser til dig i inkassosagen består af følgende: vi opretter sagen, tjekker sagen, opgør dit krav med rigtige renter, afgiver inkassobrev, modtager indbetaling, afregner overfor dig og afslutter sagen. Såfremt sagen skal fortsætte indenretligt med stævning eller betalingspåkrav overfor retten, er der tale om en ny sag, hvor tiltag og omkostninger altid aftales konkret.

Jeg accepterer vilkårerne
Accepterer du ikke vores vilkår, kan du ikke oprette din inkassosag.
Når du trykke Opret, sender vores system sagen til os. Dette kan tage et par minutter, alt efter hvor hurtigt dit internet er. Du vil automatisk blive sendt videre til en kvitteringsside når sagen er sendt.